شهر گل

ل لوگوتایپِ شَهر، دیزاین شده برای گلفروشی است که بنابر بریفِ کارفرما، هم کلمه ی "شهر" و هم شکلِ گُل دیده می شود.
رنگِ استفاده شده در لوگوتایپ، رنگِ سازمانیِ سفارش دهنده است.
در طراحی این لوگو توسط آژانس زرافه سعی بر آن شده که در عین حفظ چهارچوب‌ها و پارامترهای مدنظر کارفرما(برند) در کنار حفظ هویت برند، نمایی مفهومی که بیانگر نوع کار است، طراحی شود.

تاریخ:
1399/03/26
دسته بندی:
ایده ها ، طراحی
چگونه کار می کند؟

فروش کلیه گلهای زینتی و آپارتمانی

نظرات ( 02 )

  1. محمود بصیری
    اردیبهشت 17, 1398

    به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید

    پاسخ
    • کامران باختر
      اردیبهشت 17, 1398

      به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *