لوگوتایپ صنم

گ گاهی در طراحی لوگو با یک سازمان و یا کسب و کار رسمی مواجه نیستیم و یک برند شخصی در برابر ماست.
یکی از بهترین تکنیک‌های طراحی لوگو در پرسونال برندها استفاده از لوگو تایپ‌هایی با در نظر گرفتن پرسونای مخاطب و شخصیت برند است.
در طراحی لوگو صنم توسط تیم طراحی آژانس زرافه سعی کردیم تمامی این نکات را مدنظر قرار دهیم.

مشتری:
صنم
تاریخ:
1398/06/23
دسته بندی:
تکنولوژی

نظرات ( 02 )

  1. حسین پناهی
    اردیبهشت 16, 1398

    به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید

    پاسخ
    • سعید پورصمیمی
      اردیبهشت 16, 1398

      به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *