مزون چِ

للوگو "چ"، لوگو دیزاین شده برای مزون لباس است که سنتی بودن و خواناییِ لوگو برای سفارش دهنده مهم بود.
در طراحی این لوگو بدلیل فعالیت در زمینه مد و فشن توجه ویژه‌ای به رنگ‌های کاربردی در کنار رنگ‌های سازمانی برند شده است.
ما در تیم طراحی آژانس زرافه همواره سعی می‌کنیم که در کنار اصول روز طراحی دنیا چارچوب‌های برند را نیز مدنظر قرار دهیم.

تاریخ:
1399/03/23
دسته بندی:
توسعه ,فناوری ,لوگو
چگونه کار می کند؟

 مزون چ یک مزون لباس است که  در زمینه مد و فشن فعالیت دارد

نظرات ( 02 )

  1. جواد انصافی
    اردیبهشت 17, 1398

    به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید

    پاسخ
    • پویا امینی
      اردیبهشت 17, 1398

      به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *